Saturday 19 March 2011

necuvinte...


As vrea sa pot scrie pentru tine cele mai frumoase lucruri pe care le-a scris cineva vreodata pentru cel pe care-l iubeste…
As vrea sa ma vezi o clipa prin ochii mei.Sa vezi marea imbatare cu care ei te privesc, cersind timpului inca o clipa cu tine….
Opreste-te in tacerea muta a necuvintelor si lasa-ma sa-ti spun fara cuvinte cat de mult te iubesc…
Ce-as fi eu fara dragostea ta?doar un cuvant care si-ar cauta mereu definitia…tu ma definesti si ma apropii de cer…
Pentru tine se-nalta ruga mea,mai mult decat pentru mine insami….Si…si ochii mei te cauta ca pe luminal or….
Prinde-mi mana inaltata, si-ajuta-ma sa zbor,in contopirea ploii si-a razelor de soare…
Am sa cersesc cerului clipe si vise pentru tine ,pe care sa ti le-astern la picioare …din dragostea ta  imi voi face vesmant din care sa nu ies niciodata…
Te rog,clipa ….ramai…

No comments:

Post a Comment